Hogyan érheted el azt, hogy elárasszanak a jelöltek, akik könyörögnek, hogy csatlakozhassanak a Network Marketing üzletedhez?

írta Art Jonak & Keith Schreiter

Hogy tetszene, ha jelöltek hívnának fel minden héten vagy akár minden nap, könyörögve, hogy beléphessenek a network marketing üzletedbe? Ez persze nem egyik napról a másikra történik meg! De ha megteszel néhány egyszerű dolgot, akkor olyan jelöltek hömpölygő áradatát teremtheted meg, akik kérik, hogy csatlakozhassanak üzletedhez.

Hány ember szeret hideg hívásokkal dolgozni? A legtöbbünknek sokféle okból nehézséget okoz felhívni embereket. Ez azért van, mert félünk a telefontól. Ha kamasz  gyermekeid vannak, nagy az esélye, hogy nem tudja őket levakarni az okos telefonról. Mi változott az évek során? Ha a  telefonra gondolunk az “eladás” és “visszautasítás”  jut eszünkbe, vagy egy barátságos eszköz, mellyel gondolatokat és történeteket oszthatunk meg másokkal?

Az egyik ok amiért az emberek nem szeretik felhívni a jelölteket, az hogy nem akarnak egy értékesítő szerepében feltűnni, különösen akkor, ha a “közvetlen” piacukkal akarnak kapcsolatba lépni, azaz a személyes ismerőseikkel, rokonaikkal.

 A legtöbb ember nem szereti hallani azt a szót, hogy “nem”. Képzeld el új termékforgalmazódat amint lebonyolítja első hívását, és kap egy nemet! Az önbizalma máris összeomlott

Az első dolog, amit fel kell ismernünk, hogy az emberek szponzorokhoz csatlakoznak, és nem cégekhez. Csatlakoznak hozzád, mert ismernek, kedvelnek és mert megbíznak benned. Ahhoz, hogy valaki csatlakozzon az üzletedhez, valamiféle kapcsolatépítő eszközre van szükség.

A Hogyan lehet gazdag könyvecske egy tömör megközelítés, ami elmagyarázza a network marketing előnyeit. Ez csak az egyik rendszer az alsóvonal kiépítésére és  a jelölt kutatásnak is csak egyik módja.  A jelölt kutatás üzleted vérkeringése. Lehet a tiéd a legjobb cég, a legjobb termék, a legjobb marketing terv, de ha nincs senki a csoportodban, akkor nem jönnek a nagy jutalékok sem.

Az üzletépítők a csapatodban mindent megtesznek, hogy elkerüljék a visszautasítást.

Hova fogja ez juttatni az üzletüket? Megrekednek és lendületet vesznek  lefelé a lejtőn!

Mi van akkor, ha az emberek hívják fel a termékforgalmazóidat, információt kérve network marketing üzletükről? Gondolod, hogy innen már képesek lennének információval ellátni a jelölteket a termékekről és a lehetőségről? Hát persze hogy képesek!

“Szóval, hogyan érhetem el, hogy az emberek
felhívjanak az üzlet miatt?”

A Hogyan lehet gazdag könyvecskét úgy terveztük meg, hogy ha a jelöltet érdekli a gazdaggá válás, azonnal hívnak. Neked egyszerűen csak oda kell adnod a könyvet valakinek.

Ha érdekli őket, kapcsolatba lépnek veled. Ha nem érdekli őket, akkor egyszerűen csak lehúzod a nevüket az aktuális listádról és nem kell hallanod a rettegett “nemet”.

Ahelyett hogy te hívnál embereket és reménykednél, hogy jó időben érted el őket, téged fognak hívni, vagy a következő üzenetet hagyják a hangpostádon:

“Kérem, küldje el nekem az ingyenes beszámolót!”

Az ingyenes beszámolóval együtt elküldheted a szükséges információkat is network marketing cégedről, hogy a jelölt tudja, te milyen eszközt választottál a meggazdagodáshoz.

Azonnal hiteles leszel, ha a beszámolót együtt használod a céginformációkkal. Nem kell mást tenned csak kihelyezni a könyveket!

“Kiosztottam a könyveket és az emberek megkerestek, hogy többet szeretnének tudni!”

A könyv átadásával te először felkeltheted a jelölt érdeklődését. Akár csatlakozik az üzletedhez, akár nem, azzal hogy átadtad neki ezt a könyvet, kapott egy esélyt hogy változtasson az életén. Sokkal könnyebb átadni a könyvet, ha a jutalékod helyett a jelölt szükségleteire koncentrálsz.

Ha a jelölteket  nem érdekli a network marketing, akkor is találhatnak valami érdekeset ebben a könyvben. Ez a könyv módszereket mutat nekik, rengeteg módszert a jólét felépítésére, attól függetlenül, hogy ki mivel foglalkozik. Azonban a network marketing külön hangsúlyt kapott. Azzal, hogy többféle lehetőséget mutatunk be és nem erőltetjük a network marketinget, mint egyetlen lehetőséget, segít neked felépíteni az ” ismerem, kedvelem, megbízom benne” faktort.

Néhány mondat, amivel  felkeltheted a jelölt érdeklődését mielőtt átadod a könyvet:

  • “Éppen arról olvastam, hogyan irányíthatom a pénzügyeimet…”
  • “Éppen azt olvastam ebben a könyvben hogy …”
  • “Kölcsön adom ezt a könyvet, hátha találsz benne megoldást a problémádra”
  • “Lehet, hogy találnál valami számodra érdekes dolgot ebben a könyvben…”
  • “Ismerek valakit, aki olvasott erről egy könyvet…”
  • “Több pénzt szeretnél keresni? Nagyszerű, mi a terved?”

Használhatsz mentesítő mondatokat, mint például:

  • “Lehet hogy ez a könyv működik neked is, de lehet hogy nem..”
  • “Lehet hogy ez az, amit keresel, de lehet hogy nem..”

. . . így a jelölt érzi, hogy mondhat NEMET  is. Ez a módszer kevesebb
elutasítással és visszahívással jár.

Ahelyett hogy azt mondanád, ” Olvasd el, aztán visszatérünk rá” (ami egy értékesítő követő hívásaira utal) a helyes megközelítés, ” Itt egy könyv, ami segítséget nyújthat  a családod pénzügyeihez.”

Hogy hogyan adja át a könyvet? Használd a jobb, vagy a bal kezed, amelyik neked kényelmesebb!

Hagyja, hogy a leendő vezetők elvegyék, közvetlenül az íróasztaláról!

Vonakodsz megmutatni a kollegáidnak az üzletet, mert attól félsz, hogy haragudni fognak rád? Várd ki, hogy ők keressenek meg téged, információt kérve vállalkozásáról!

Láttad már, hogy egy sütemény milyen gyorsan el tud tűnni egy munkahelyi íróasztalról? Ezt a “csali” technikát alkalmazva, a süti tolvajokat átváltoztathatod izgatott jelöltekké!

Helyezd el a Hogyan lehet gazdag könyvecske egy példányát jól látható helyen az íróasztalán. Azok a kollegáid, akiket érdekel egy plusz pénz kereseti lehetőség, nem fognak tudni ellenállni, hogy el ne vegyék. Végig lapozzák, és izgatottak lesznek. Kérjék kölcsön, vagy csak egyszerűen tegyék el? Rögtön, ahogy valakinek odaadtad a könyvet vagy esetleg kérés nélkül elvették, nyúlj be az asztal alá és pótold a hiányzó példányt! Ismételd a folyamatot egészen addig, amíg nem lesz már túl sok kollegád üzlettárs.

Mi van, ha az ügyfeleid látogatnak meg az irodádban? A csali technika itt is működik.

“Art, a könyvek nagyon gyorsan
fogynak, különösen, hogy én nem osztottam ki egyetlen példányt sem! Csak
kiteszem őket az irodámban, közel az ügyfél váróhoz, és mindig eltűnnek!

Paul A. Buenting, Adótanácsadó, Gifford, IL

Még akkor is, ha olyan konzervatív ügyfelei vannak, mint Paulnak, majdnem
mindegyik egy könyvel távozik!

Miért korlátozná a
csalit az irodájára?

  • Tegyen egy
    példányt a kávézó asztalra.
  • Szórjon szét
    extra példányokat a könyvespolcán.
  • Tegyen egy
    példányt a magazinjaiba.
  • Legyen egy kéznél
    minden fürdőszobában.
  • Mindig legyen egy
    példány az autója utas ülésén!

Vette az adást? Hagyja ott a csalit mindenhol, ahol lehetséges jelöltek
tűnhetnek fel!

Használja a könyvet prémiumként, az információval
együtt, amit e-mailben küld a jelölteknek.

Cserélje fel e-mailjei aláírás filé-ját  a

Hogyan lehet gazdag, anélkül hogy nyerne a lottón címmel, hogy minden
kimenő levele kíváncsi jelölteket gyártson Önnek!

Például
ilyenekre:

Ha szeretne többet tudni a Hogyan lehet gazdag,
anélkül hogy nyerne a lottón
című könyvről, kérem, értesítsen: <írja ide a saját  e-mail címét>

———-

Hogy megkaphassa a Hogyan lehet gazdag, anélkül hogy nyerne
a lottón
címu könyv ingyenes példányát, lépjen kapcsolatba velem: <írja ide a saját e-mail címét>

———–

Michigani ex-bankár megosztja az Anyagi Függetlenség Titkát.

Ingyenes riport – Tanulja meg Hogyan lehet Gazdag, Anélkül, hogy Nyerne a
Lottón

Kattintson ide http://azönweboldala.hu/

vagy hívja a  1-800-xxx-xxxx (24 órás) telefonszámot!

———-

A névjegykártyája tényleg gyárt Önnek jelölteket, vagy csak úgy gondolja?

Éppen egy bulin van és végre sikerült olyan irányba terelnie a beszélgetést egy
lehetséges jelölttel, hogy névjegykártyát cseréljenek. Ön valahol mélyen érzi,
hogy új ismerőse nagyon jó lenne az üzletben. Átadja a saját kártyáját és kér egyet viszonzásul
és…PUFF, nála nincs egy sem! Valószínűleg elveszett jelölt… HACSAK nem vértezte fel a kártyáját egy olyan ajánlattal, ami jelölteket hozhat Önnek. 

A legtöbb esetben a névjegye a szemétben végzi. Még akkor is, ha a személy
akinek a kártyáját adta, keres valamilyen lehetőséget, igen magas az esélye,
hogy NEM hívja fel Önt, közölve, hogy Ő egy LELKES jelölt…hacsak, nem adott
rá egy okot, hogy megtegye.

Carlos, egy éles eszű hálózatépítő, aki pontosan megértette az önkéntes
jelöltek gyártásának jelentőségét, a következőket nyomtatta névjegykártyája
hátoldalára:

<kép>

Hirtelen, néhány ember, akiknek átadta a kártyáját, elkezdték felhívni, a
könyv után érdeklődve. Ez tökéletes lehetőség volt Carlos számára, hogy
mellékeljen némi információt a cégéről. A legjobb az egészben, hogy olyan
emberekkel dolgozhatott, akik aktívan kerestek valamilyen pénzkereseti
lehetőséget. Hálózatépítői tevékenysége sokkal könnyebbé vált.

De a dolgok még jobbak lettek. Néhányan az alsóvonalából felfigyeltek a
kártyájára, mert szerettek volna hasonló eredményeket elérni. Így ők is
megváltoztatták a névjegykártyájuk hátoldalát. Most, Carlos önkéntes jelölteket
szerez azzal, ha bárki az alsóvonalából valakinek átadja a névjegyét!

Ne adjon ki többet
egyetlen kártyát sem megfelelő fegyverzet nélkül! Ha nem tudja kivárni, hogy az
új névjegyei elkészüljenek, egyszerűen kézzel írja fel a jelenlegi kártyája
hátoldalára a következő szöveget:

“Ha szeretne ingyen egy  példányt a

Hogyan lehet gazdag, anélkül hogy nyerne a lottón című könyvből,
csak hívjon fel!”

De ez még nem minden. Carlos kitalálta, hogyha csak egy oldalas kártyákat
nyomtat, kizárólag az ajánlattal, akkor a kártyánkénti költség fillérekre
csökken. Elkezdte mindenhol “elhagyni” ezeket a kártyákat,
telefonfülkékben, Hotel csarnokokban, taxi sofőröknél, és még
sorolhatnánk!  Hamarosan megint elkezdett csörögni a telefonja, emberek
hívták, akik aktívan kerestek plusz pénzkereseti lehetőséget… lelkes
jelöltek! 

Gondolhatja, mi volt a következő. Vezetők az alsóvonalában úgy döntöttek,
hogy ok is hagynak névjegykártyákat olyan helyeken, ahol lehetséges jelöltek
megtalálhatják. A jelöltkutatás még sohasem volt ennyire olcsó és visszautasítás
mentes! Bárki meg tudja csinálni!

Ez a jelölt kutatási módszer lehet hogy Önnek, való, lehet hogy nem, de azt
javaslom, hogy mindenki tudjon róla az alsóvonalában! Lehet hogy lesznek olyan
termékforgalmazói, akik egyenesen a bankba viszik ezt az ötletet!

Gyártson önkéntes jelölteket úgy, hogy NEM veszi fel a telefont!

Kétfajta rögzített üzenet létezik….az
egyik, ami jelölteket toboroz Önnek, és  a másik, amelyik nem.

Itt egy KÖNNYEN használható ötlet, ami garantálja, hogy még több önkéntes
jelöltet gyárthat minden héten, még akkor is, ha nincs otthon!

Hány olyan barátja és  családtagja van, akit érdekelhet több szabadidő
és több pénz….és hajlandó is tenni érte valamit? Valószínűleg kevés… de

melyikük?

Hogyan érheti el, hogy felemeljék a kezüket, visszautasítások nélkül?

Könnyen.

Így:

A rögzített üdvözlo szöveghez adjon hozzá egy ajánlatot, amire egy lelkes
jelölt azt mondja, “Kérlek, mondj még valamit!”

Itt egy minta a rögzítendo üzenethez, ami képes nap mint nap új jelölteket
gyártani.

RING! RING! RING!

Klikk, az üzenet
rögzíto bekapcsol…

“Köszönöm a hívását. Most nem tudok
a telefonhoz jönni, de ha a sípszó után meghagyja nevét és telefonszámát, amint
tudom, visszahívom. Ha a “Hogyan lehet gazdag anélkül hogy nyerne a
lottón” címu könyv  ingyenes példánya miatt hívott, kérem, tudassa
velem. 

Hasonló üzeneteket fog kapni:

  • “Mondj
    valamit errol a könyvről!”
  • “Miért adod
    ingyen ezt a könyvet?”
  • “Miféle
    könyvről van szó?”

Innen már könnyű tovább menni.

Ez egy nagyszeru módja hogy felkeltsük barátaink, hozzátartozóink,
munkatársaink érdeklodését, vagy bárkiét aki felhív minket az üzlet iránt…
megközelítés és elutasítás nélkül!

BÓNUSZ! Minden termékforgalmazója hallani fogja az üzenetet és módosítja a
sajátját!

Könnyu? Naná! Most, hagyja abba az olvasást, fogja meg a telefonját, fuzzön
egy ajánlatot az üzenet rögzíto szövegéhez és figyelje meg az eredményt!

Hogyan semlegesíthetjük a negatív barátokat és rokonokat.

Volt már olyan, hogy egy új
termékforgalmazó elveszítette a lelkesedését network marketing üzlete iránt,
mert a legjobb barátja azt mondta, hogy ez illegális? Vagy az édesanyja szerint
senki sem lehet sikeres egy ilyen üzletben. Vagy a bátyja megosztotta vele Bob
bácsi történetét, aki minden pénzét elveszítette, mert telezsúfolta a garázsát
használhatatlan termékekkel egy hasonló programban? Vagy az unokatestvére emlékezteti
az Ön új termékforgalmazóját  elso üzleti tapasztalatára, mikor öt éves
korában csodbe ment a limonádé árusító standja.

Ismerjük be, a legkevésbé azt szeretnénk, hogy az új termékforgalmazónk a
közeli barátaival és rokonaival beszéljen. Azzal, hogy megpróbálják megvédeni
barátjukat, felcsapnak ” álom tolvajoknak”. Ez a negativitás úgy fog
terjedni a termékforgalmazóban, mint egy betegség. Legjobb, ha rögtön ellátja
egy kúrával, vagy még jobb, egy vakcinával a vírus ellen.

Az új termékforgalmazó adja oda a könyvet a barátainak és rokonainak. Hadd
magyarázza el a könyv, hogy miért kezdett bele egy másodállású network
marketing vállalkozásba.  A könyv megerosíti, hogy ez egy jó üzlet. Ettol
a  barátok és a rokonok még nem fognak csatlakozni, de legalább
megértik….. semlegesíti a jóindulatú rokonokat és oltásként szolgál a halálos
termékforgalmazó gyilkoló vírus ellen.

Mi történik, ha 100 ember elolvassa ezt a könyvet?
Persze ez nem azt jelenti, hogy 100 könyvet osztott szét, hanem azt hogy 100
ember olvasta el. 

Gondolkozzon el egy
percet az alábbi kérdéseken:

  • Hány ember mondja
    azt, a könyv elolvasása után, “Ez szemét, szegény akarok lenni?”
  • Hányan mondják
    azt, “Nem tudok gondolkodni, nagyon lefárasztott a könyv
    elolvasása?”
  • Hányan mondanák,
    “Ez klassz ?”
  • Hányan mondanák,
    “Beszéljünk erről, én egy LELKES jelölt vagyok?”

Az egyetlen válasz, ami számít, az az utolsó. Egy nagyon konzervatív válasz
az utolsó kérdésre”10″  100 emberbol 10 aki elolvasta könyvet
mondja azt hogy, “Beszéljünk errol. Mutasd meg, mit csinálsz, hogy plusz
fizetést kapsz minden hónapban!”

Könyvenként 500 Ft-os  árral számolva, mikor tudott utoljára 50. 000
Ft befektetéssel 10 kíváncsi elore minosített jelölthöz jutni? Még hirdetnie
sem kell, nem is beszélve a követo beszélgetés költségeirol!

Mi van, ha Ön kisebb kerettel rendelkezik?

Egyszeruen vegyen 10 könyvet és cirkuláltassa. Csak mutassa meg a könyvet
azoknak, akikkel beszél, és mondja azt nekik, ” Ha kölcsönadom ezt a
könyvet, rászánsz 30 percet, hogy elolvasd?”

Ha azt mondják, “igen” adja oda a könyvet és egy hét múlva kérje
vissza.

Ha azt mondják “nem” és nem tudnak 30 percet szánni egy a
meggazdagodásról szóló könyvre, mennyi az esélye annak, hogy névlistát írnak,
tanulmányozzák a kezdo csomagot, képzésekre járjanak és így tovább? Annak
az  esélye, hogy esetleg közülük valaki lesz az ön egyik vezetoje, egyenlo
a nullával. Megspórolt magának egy csomó idot, hogy nem foglalkozott 
tovább az ilyen emberekkel.

A jelöltek ajánlásokat adnak Önnek, anélkül, hogy tudnának róla!

A szponzora valószínűleg megtanított Önnek különféle módszereket, hogy
hogyan kérhet ajánlásokat a jelöltektől. Ez egy jó gondolat, de amíg nem ad egy
jó okot a jelölteknek arra, hogy ajánlásokat adjanak, nem fognak! Szóval hogyan
érheti el, hogy ajánlásokat kapjon, úgy hogy a jelölt nem is tud róla? 

Könnyen. Adjon nekik egy pár könyvet, és kérje meg őket hogy tegyenek egy
szívességet  a barátaiknak. ” Add oda ezt a könyvet bárkinek, aki úgy
néz ki hogy szeretne némi extra jövedelmet. Ha elfogytak a könyvek, hívj fel és
adok még egy párat.”

Legközelebb, mikor azt hallják valakitől ” Bárcsak több pénzem
lenne!” azt mondják neki, ” Nagyszerű, mi a terved?” És máris
adnak neki egy tervet azzal, hogy átadják a könyvet!

Itt jön a legjobb rész. Amikor megint találkozik velük, valószínűleg kérnek
még néhány könyvet a barátaiknak. Tökéletes időzítés ara, hogy megossza velük
az elvet,” A legtöbb ember naponta foglalkozik network marketinggel, csak
nem kap érte fizetést.” Látja, így maguktól megtapasztalhatták, milyen
könnyű network marketinggel foglalkozni! 

Duplázza meg, vagy akár triplázza meg az értesítő
levelekre érkezett válaszok arányát!

“Ezen a héten, az Ön egyik ismerősét valaki más tájékoztatta egy
network marketing lehetőségről, mert Ön elfelejtette értesíteni a sajátjáról.

Néha az új termékforgalmazók nem akarnak
beszélni a  barátaikkal, mert attól félnek, hogy  kinevetik őket. A
rokonaiktól elutasítást kapnak, a kollegáik meg csak nevetnek rajtuk, mikor
megpróbálják eladni nekik az üzletet. Az emberek nem szeretnek prospektusokat
osztogatni egy esküvő kellős közepén. Nem akarják a kollegáikat sem nyaggatni.
Sokan azt mondják: “Hú, én nem akarok a „meleg” piacommal beszélni. Inkább
idegenekkel próbálkozom.” Nos, mi tudjuk, hogy az egyetlen ok, amiért
hozzánk csatlakozik valaki, az, hogy ismernek, kedvelnek
minket és bíznak
bennünk. A legtermészetesebb piacunk azokból az emberekbol áll, 
akiket már ismerünk. Velük könnyű hálózatot építeni, hiszen bíznak bennünk.

Tudatnunk kell az emberekkel, hogy mindössze egyetlen kötelességük van,
amikor elindítják az üzletet. Nem kötelesek az összes rokonukat elcipelni egy
bemutatóra. Nem kötelesek képzésekre járni és hetente többször képzésekre
cipelni embereket. Még az sem kötelességük, hogy bemutatót tartsanak az
ismerőseiknek. Nem kötelesek formulákat, flipchartokat és hasonlókat
memorizálni. Nem kötelesek prospektusokat osztogatni.

Csak egyetlen kötelességük van. A kötelességük az, hogy értesítsék
az embereket akiket ismernek, hogy elindították a saját másodállású
üzletüket és hogy miért. Csak tudjanak róla. Nem kell  nekik
bemutatót tartani, mindössze csak tudjanak róla.

Mi szeretjük használni az értesítő leveleket. Mindenkit értesít az új
termékforgalmazó meleg piacán a döntésről, hogy elindította saját másodállású
network marketing üzletét, és elmagyarázza, hogy miért. Ha Ön az értesítő
levelében megemlíti a Hogyan lehet gazdag  könyvecskét, sokkal több választ fog kapni. Sokkal több ember
fogja tisztán és egyszerűen értésére adni az új termékforgalmazónak, hogy
érdekli őket az üzlet, tehát szeretnének extra jövedelemhez jutni. Sokkal
könnyebb kérni egy példányt a könyvből, mint bevallani, hogy plusz pénzre van
szükségük. 

A következő oldalon
néhány olyan levél mintát találhat, melyeket akár rögtön használni is tud
üzletében. Bizonyosodjon meg róla, hogy termékforgalmazói elegendő extra
példánnyal rendelkeznek a könyvből, mert rengetegen akarják majd a könyvet!

A könyv mellé betehet egy kis megjegyzést:

” Mellékeltem neked egy kis információt  az
üzletrol, aminek segítségével minden hónapban extra jövedelmet tudhatok a
zsebemben!”

Természetesen azt
ajánljuk, hogy próbálja meg saját ízlésének és személyiségének megfelelően átdolgozni
a mintát. A következő levélre 40-bõl 14 válasz érkezett.

Figyelje meg, hogyan formálta át Moniqe az alábbi levelet saját ízlésének
megfelelően. 

<az ön neve>
<címe>
<telefonszáma>
<e-mail címe>
<web oldala>

  Kedves  <a jelölt neve>,

Remélem, nálad minden rendben van! Úgy tunik, ezekben a napokban nem tudok
annyi idot tölteni a barátaimmal, amennyit szeretnék. Beszélgettem egy jó
barátommal  <barát vagy szponzor neve >, a tényrol, hogy
nem nagyon várhatunk mostanában komolyabb fizetés emelést a munkahelyünkön.
Komolyan gondolkodtam egy másodálláson , de elvetettem…. egyszeruen nem
tetszett a gondolat, hogy még több órát dolgozzak!

<barát/szponzor neve> tett nekem ma egy
nagy szívességet. Adott nekem egy könyvet, és biztatott, hogy most azonnal
olvassam el. Elolvastam és milyen jól tettem! Több különbözo módszer közül
választhatok, hogy hogyan tudok havonta elegendo pénzt félrerakni ahhoz, hogy
azt tehessem amit a gazdagok- hagyják, hogy a pénzük még több pénzt csináljon
nekik!

Így . . .úgy döntöttem, hogy elindítok egy otthonról irányítható
vállalkozást, amivel akkor foglalkozom, amikor idom engedi. Ez csak az egyik
volt a könyv által ajánlott számtalan lehetoség közül, az amelyik nekem a
legjobban megfelelt. Ezerszer  jobb, mint egy másodállás!

Csak tudatni akartam veled. Néhány hét múlva elmondom, hogy mennek a
dolgok. . Kívánj nekem szerencsét!

Üdvözlettel

(Aláírás)

U.I: Szeretném megtenni neked ugyanazt a szívességet, amit   <barát/szponzor neve> tett nekem. Ha szeretnél egy példányt a Hogyan lehet gazdag, anélkül, hogy nyerne a lottón című könyvből, csak tudasd velem, és örömmel elküldöm neked!

  Monique Hernandez

 
Kedves …!

 Valószínűleg csodálkozol, hogy miért írtam neked ezt a levelet? Nos, szeretnélek beleilleszteni a személyes szappanoperámba. Kellemes munkám volt Palm Springsben, jogászok mellett, de úgy döntöttem, hogy visszaköltözöm Redlands-be. Arra rögtön rájöttem, hogy bár könnyű munkát találni, olyat nehéz, ami eltart egy egyedülálló anyát. Lehet hogy tudod, de lehet hogy nem, a lányom  Serenity idén már öt éves lesz és ősztől óvodába megy. Néhány rossz személyes és anyagi döntés után felismertem, hogy több pénzt kell keresnem. Körülnéztem másodállás után is , de nem akartam még kevesebb időt tölteni Serenityvel. 
 Néhány hónappal ezelőtt, szerencsére találkoztam egy John Samaniego nevű férfivel, aki szakértő és arra specializálódott, hogy embereknek segít elindítani saját másodállású üzletüket, úgy,  hogy közben a rendes munkájuk is megmarad. Adott nekem egy könyvecskét, a címe: Hogyan lehet gazdag, anélkül, hogy nyerne a lottón. Elolvastam a könyvet, meghallgattam ______-ot, és beszéltem néhány emberrel, akiknek segített. Bemutatott az egyik partnerének, aki havi extra 580 dollárt keres részidőben! Hamarosan rájöttem, hogy ezt én is tudom otthonról csinálni.  2006 Március 29-én úgy döntöttem, hogy elindítom <itt a vállalkozás neve szerepel> üzletemet John segítségével. Annyira izgatott vagyok! Szombaton részt vettem egy tréningen Costa Mesa-ban, úgyhogy most már teljesen képzett munkatárs vagyok

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!